Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce 2 - Dragon Storm
SpellForce 2 - Dragon Storm : 10. The Westguard: Are you mad, 'Human'?

10. The Westguard: Are you mad, 'Human'?


 

10. The Westguard: Are you mad, Human?
 
„Mikor beléptem ebbe az országba, csak a munka miatt tettem. De ha ma körülnézek, az otthonomat látom, és barátaimat munka közben. Egy országot látok, mely bátorság és virágzó lojalitás által lett megnyerve.
Igazatok lehet, hogy én, aki nem tartozok a Sárkányvértetekhez, nem irányíthatom az országot tovább. De inkább mennék le Braga Gor méylébe, mintsem magára hagyjam ebben az órában! Talán azt kérdezitek, mit keres még itt ez a zsoldos? Elmondom, hogy már száz évre megkaptam a fizetésem! Kardom a Westguard-hoz tartozik és ezt az egyezséget nagyobb hatalommal kötöttem, mint ti!
Tor Halicos
A Westguard régi parancsnoka”
 
Mikor megérkezel Westguardba, egy átvezető videót kapsz, amiben egy Blessed One megöli a még mindig gőgös Satrast, a portálnál pedig a két nagykövet, Jandrim és Ylia megbeszélik veletek, hogy időbe telik, míg visszamennek segítségért, addig pedig csak magadra hagyatkozhatsz. Első feladatod, hogy a főhadiszállásod egyben maradjon az erősítés érkezéséig, ami 15 kínlódással teli percbe fog telni (ez alatt a 15 perc alatt sűrű mentést ajánlok, mert néha kedve támad elszállni a gépnek és ezzel nem egyedül vagyok). Aztán azonnal meglátod a szétzilált térképet. Csapataid vannak szétszórva a Shadow Warsból már ismert területen. Első és legfontosabb dolgod, hogy munkásostul, katonástul minél több embert a lehető leggyorsabban juttass a főhadiszálláshoz, majd egyesítsd őket. Érdekességképp megjegyzem, hogy minden kis csapatnak megvan a maga parancsnoka (jó kis varázserővel), akiket már a Shadow Warsban is megismerhettél. Közéjük tartozik Einar tábornok, Gromp, Kor, Io, „régi” barátaid Skjadir Bloodaxe és Ayro.
A főhadiszállás körüli nyersanyagot azonnal kezdd el begyűjteni és tarts pár munkást a főhadiszállás közvetlen közelében is. Alig lépsz egy lépést, már több irányból kapod a támadást az élőhalottaktól, a vadállatoktól és a repülő gargoyle-októl. A tizenöt perc szinte folyamatos csatákkal fog eltelni, leszámítva azt a pár másodpercet, mikor csak a térképen látod a piros pöttyöket masírozni. Ha nagyon szerencsés vagy, akkor gyorsan ki tudod fejleszteni a Titánt, akivel eddig még soha nem találkozhattál.
A tizenöt perc leteltével megérkeznek a törpök és a tündék, átveheted felettük az irányítást, Ylia és Jandrim pedig a mozdulatlan Tor Halicos mellé futnak, pont a főhadiszállásod elé. Megveregetheted a vállad, a pálya nehezén már túl vagy. A támadások már nem olyan sűrűn érkeznek, három felé tudod osztani a sereged. Észak és nyugat (alsó híd) felől élőhalottak fognak kis csapatokban támadni, dél felől pedig a vadállatok. Jó taktika, ha a három csapatra ráhagysz egy-egy gyógyítót. Wind ehhez nagyon ért, ha eddig nem gyógyító bot volt a kezében, akkor most adj neki, másik oldalra Io-t küldd, aki néhány nyílvessző között Greater Healinget produkál, és ha Avatar nem gyógyító, akkor Ylia néhány Druidája is megteszi a harmadik csapatnál. A többi ismerősödet és hősödet is dobáld szanaszét a csapatok között, mert jó kis védő- és erősítő varázslatokkal turbózzák a csapatokat.
A térképen megjelent három kijelölt hely, ahol Blessed One-ok állnak. A cél, hogy meghaljanak, ez nem is kérdés. Mindent a megszokott taktikád szerint csinálj, ami viszont fontos, hogy jó pár repülő sárkánynak is helye jusson. Miután a felemntősereg megérkezett, a Gargoyle támadások beszűntek, könnyű őket elfelejteni, de ha a sárkányokkal a főhadiszállással keleti hegyekbe repülsz (ahol a SW-ban a Vörös Isten hívői sorakoztak), akkor megtalálod és könnyen el is intézheted őket. Míg odafent folyik a tűzokádás és elmerombolás, addig odalent legyél biztos abban, hogy a titánod mindenképp meglegyen, és a déli csapatba rakd, ugyanis már észre vehetted, hogy Óriások szállingóznak egyesével, legrosszabb esetben kettesével, akiket nehezebb elintézni.
A pálya előnye, hogy nem csak a sereged lehet maximális, a város védői nem tartoznak a populációhoz. Így, ha jól felosztod a sereged, akkor a porszívó-hadműveletemmel a Blessed One-ok pár pillanat alatt lemosódnak a térképről. Legyen első célpontod a nyugati Blessed One az élőhalott táborban. Avatar és a Titán mindenképp legyen a támadók között a sereged harmadával együtt. Bőven elégnek kell lenniük, hogy a régi főhadiszállásod területére felmenetelj és lesöpörd őket onnan. Miután elintézted őket, ne felejtsd el kinyitni a ládákat, amik a Blessed One körül voltak. Térj vissza a táborodba, ha vesztettél Shaikant/Sárkányt/Pengét, pótold őket, majd észak felé indulj meg, miután a második csapatot is magadhoz kapcsoltad. Nehezítés, hogy a tábor a folyó két mindkét partján húzódik, ezért ha nem vagy óvatos, a délen védő csapatodnak fel-le kell ingáznia. A Blessed One legyőzése ezzel a csapattal sem nehéz, főleg ha mindent kikerülsz és őt intézed el először.
Miután biztos vagy benne, hogy az összes élőhalott épületet leromboltad a folyó mindkét partján, akkor térj vissza a táborodba és csatlakoztasd a harmadik csapatot is, így ha ügyes voltál eddig, egy óriási sereg indul meg az utolsó Blessed One felé. Szükség is van rájuk, mert a vadállatok sok tornyot építettek, sok harcosuk van és sokan védik parancsnokukat, közöttük repülő szörnyek is. Ha vannak repülő sárkányaid, az nagy előny, mert nem lesz szükség az íjászokra, akiknek a földön kéne alkotniuk. Ha sikerül az utolsó Blessed One-t is kiiktatni, akkor a mindhármuktól elhangzott varázsige beteljesül és egy régi barátjuk (kinézetre a tiéd is) jelenik meg, egy lv30-as Devourer, vagy a Zabagép, ha így jobban tetszik. A vadállat tábortól alig pár lépésre keletre van és várja ,hogy mindenkit megölhessen. De ez ugye nem fog sikerülni. A rajtaütésével csak óvatosan, mert egy ütésével rengeteg életerőt vesz el rengeteg embertől. Utolsó lehelletével menekülni akar és létrehoz egy teleportálót.
Senki sem tudja, hogy hova vezet, de abban biztosak, hogy a Devourer mesteréhez, a Shaperhez akart menni. Belépsz a körbe és rögtön átkerülsz Westguard másik végébe, ahonnan egy pici szigetről a Misty Coastra találsz Portált.
Még mielőtt átlépsz rajta, térj vissza a táborodba és beszélgess el Yliával. Ő elmondja, hogy voltak csapataik a Misty Coaston, de nyomtalanul eltűntek. Szerintük a tenger felbőszült és mindenkit megölt. Veled tart, hogy megtudja, mi történt egész pontosan és útba igazít, ha kell.
 
Mellékküldetések:
-          Az egyik kapu alatt, egy ládában, találsz egy „Mágneskő töredéket”, ami az Eo emlékei közé kerül.
-          Niedhalf tesztje elérkezett az utolsó felvonásához: a felső hídon megjelenik Craig Un’Shallach és bele is vág az igazság tesztjébe. Felteszi a kérdést, hogy miért szeretnek az emberek szenvedni: „mert mások szomorúsága lecke nekünk”, a másik pedig, hogy miért szeretnek harcolni: „a harc a vétkünk”. Rossz válasz esetén négy Dracon elitet idéz meg. Ha jól válaszoltál, ad neked tapasztalati pontot, cuccokat és egy „Törött Kardot”, ami megint csak Eo emlékeihez megy. Megkér, hogy hadd beszélhessen a lányával. Hagyd hátra Nightsongot és egy rövid beszélgetés után Craig szelleme eltűnik.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?