11. The Misty Coast – Harc a szigetvilágon
11. The Misty Coast: Harc a szigetvilágon
„Az Öröktűz minden varázslat szíve. De csakúgy, ahogy a Nap túl fényesen ragyog ahhoz, hogy belenézzünk, úgy az Öröktűz is olyan, ami igaz valójában a megsemmisülésünk. Ezt a gyümölcsöt nem nekünk szánták, minthogy nem vagyunk Istenek. Csak Aonir ereje képes megfékezni világunk haragját, és bolondok lennénk, ha máshogy gondolnánk.
De mikor a mágia ösvényét járod, előbb vagy utóbb meghallod az Öröktűz hangját. Nem nehéz előidézni, mintha csak azt akarná, hogy megtalálják. Kezdetben fájdalmas, nagyon nehéz, ahogy a testnek hozzá kell szoknia az Öröktűz érintéséhez. De amint a felavatás megtörténik, már minden könnyű lesz. De ereje csak vágyat ébreszt több hatalom iránt. Egy nap, mikor rájössz, hogy még a barátok halála is kis árnak tűnik a vágy csillapítása érdekében, akkor már túl késő…
Rohen”
Mikor megérkezel, rögtön egy kis, vékony szigeten találod magad. Ylia elindul előre, kövesd árkon-bokron keresztül, néha ezt-azt megölve. Mikor megérkezik, beszélni szeretne veled. Azt a feladatot adja, hogy a megmaradt épületeket szabadítsd fel az elementáloktól és gólemektől. Szépen lassan ezt tedd is meg. Miután ezzel is végeztél, Ylia elmondja véleményét, miszerint ki van zárva, hogy a víz keze legyen a dologban, mert akkor az épületek nem lennének érintetlenek. Mindenesetre gyűjts be annyi kagylót, amennyit csak tudsz, és próbáld meg felhívni magadra a figyelmét. Továbbá a szigetvilág a tiéddel együtt hét szigetről áll és nagyon úgy tűnik, hogy a Shapernek már sikerült ebből hatot megszállnia, azt pedig, amelyiken portálostul áll, körbe van véve néhány mindent pár pillanat alatt leölő toronnyal (hát nem ismerős? Hiányzott, mi?). Ekkor érkezik meg a Lélekhordozó, aki elmondja, hogy a Sárkányok nem nagyon örültek Avatar toborzásának, ő viszont segít nekik, ahol tud. Sőt, mindenképp szükséged lesz rá, ugyanis a szigetekre Avatar csak BlindStone-ok segítségével juthaszt el, amiket csak a Soul Carrier tud aktiválni neki. Ha pedig a csak-oknál tartunk, akkor tudni kell, hogy ha a Shaper közelébe akarsz kerülni, akkor valahogy hatástalanítanod kell a tornyokat, az pedig csak a minden szigeten található Archfire kioltásával történhet meg, amit csak Avatar tud véghezvinni.
Mindennek tudatában visszakapod az irányítást és a megmentett épületeknél munkások jelennek meg. Első dolgod legyen a Főhadiszállás megépítése, a többi már jön magától. Fontos tudni, hogy maximális létszámú sereget továbbra is csak akkor tudsz létre hozni, ha mindhárom faj upgradelését végigzongorázod, bár elárulom, változatos seregre nem számíthatsz. A szigetek között csak repülve lehet közlekedni, ezért csak a sárkányokra hagyatkozhatsz és a Soul Carrierre, akinek viszont értelemszerűen egészben kell maradnia. Hasznát veszed még néhány íjásznak, ugyanis hamarosan Gargoyle támadásokra számíthatsz több irányból és (játékostól függően) Mordecay, Whisper és Yasha nem lesz elég a leküzdésükre. De ne ess túlzásokba se, haderőd nagy részét sárkányoknak kell képezniük, akiknek rengeteg Gargoyle-al és követ lövöldöző, tüzet vagy jeget okádó Elemental-okkal kell majd megküzdeniük.
Számíts arra, hogy a sárkányoknak többször is vissza kell majd fordulniuk, hogy erőtuningot kapjanak, a szigetek bevétele ugyanis roppant nehéz egy repülő lénynek. Ha elég tisztának érzed a levegőt az Utazókő körül, akkor a Soul Carriert oda is küldheted, Avatart átküldöd rajta és odasikítod a többieket támogatásnak. A sziget megtisztítása után a sárkányokat még ne küldd haza, ugyanis nagy feladat vár még rájuk: amint kialszik az Archfire, egy Blessed One jelenik meg, akinek a legyőzéséhez nagy és gyors segítséget nyújtanak.
Miután az öt mellékszigetet hasonló stratégiával bevetted és a tüzeket eloltod, a sárkányok és a Solu Carrier segítségével menj át a Shaper szigetére. A fickót nem olyan könnyű elintézni ám, inkább meglép, mielőtt baja esne. Miután mindent leromboltál, a Soul Carrier elköszön és továbbáll, te viszont még nézz körül mellékküldetések után. A következő, utolsó Portál Ulf király építés alatt álló, új Kastélyába vezet majd.
Mellékküldetések:
- A szigeteken bőven elég kagylót kellett, hogy találj. Vidd oda Yliának, aki ebből összehoz egy kürtöt. Ezzel menj a térképen újonnan megadott helyre és fújj bele. Az eredmény egyáltalán nem az, amit várunk. Csontvázak bújnak elő a vízből és elkezdenek nyafogni, hogy erre a hangzavarra a Dagály Ura akkor sem jönne elő, ha nagyon boldog lenne. Feladják rejtvénynek, hogy a szigeteken található kőtáblákról olvasd le a helyes kombinációt és keress egy másikat is, amire majd Ogrék bukkannak elő. Egy kis gyakorlás senkinek sem árt. Személy szerint elképesztő unalmasnak tartom ezt a mellékküldetést, ezért nem is csináltam meg. Bárki tud megoldást, szívesen hallgatom, de én addig nem fújok a kürtbe!
- A Második szigeten egy ládában megtalálhatod „Rohen csizmáját”, a Shaper szigetén pedig, nagy félkört leírva, az Utazókőhöz legközelebbi torony tövében megtalálod „McWinter túlélési útmutatóját”. Ezzel befejezted az Eo emlékei mellékküldetést, a dolgod már csak annyi, hogy visszamenj a City Shipre és ezekkel a bizarr dolgokkal otthonossá tedd a hajót. Mert ha úgy érzed Urgi nélkül unalmas az élet, jól jön majd Rohen csizmája.
|