Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Order of the Dawn
SpellForce - Order of the Dawn : 11/A. Ordító Dombok: Belial maszkja

11/A. Ordító Dombok: Belial maszkja


 

11. Ordító dombok: Belial maszkja
 
Ajánlott szint: 14
Épületek: törpe – kőfejtő (quarry), bánya (mine), kovácsműhely (forge), kis főhadiszállás (small HQ), holdezüst bánya (moonsilver mine), disznófarm (pigfarm), élelmiszer raktár (food store), holdezüst kastély (moonsilver hall), közepes főhadiszállás (medium HQ), nagy fegyverkovács (great armory), kőfaragó kunyhó (stonemason's hut), olvasztóüzem (smelting works)
Egységek: törpe - milícia (militia), őr (watchman) harcos (warrior), védelmező (defender), pusztító (demolisher)
Rúnakövek: törpe dolgozó 8. szint, válogatott hősök.
 
Térkép: Howling Mounds
 
Ø Ahogy megérkezel az ordító dombokra, egy videó bejátszást kapsz, ahol Korshar beszélget egyik parancsnokával, a kialakult helyzetről, hogyan távolítsanak el minket az útból.
Ø Őt élőholt vezérét bízza meg a feladattal, neked őket kell likvidálni, hogy kinyíljon a kapu az erődbe. Plusz egy két tábor van még a térkép ezen a felén.
Ø Egy nagyobb magaslatra jutottál, szép tágas lesz hová építkezni. Aktiváld a vakkövet és a törpe emlékművet. Kezdj neki a kő kitermelésének, nyugatra van egy holdezüst lelőhely, északra a vakkő fölött pedig vas. .
Ø Szükséged lesz majd 3-4 disznófarmra egy élelmiszertároló körül, a vas és kőfejtő mellé telepítsed a kőfaragót és az olvasztóüzemet, hogy legyen elég nyersanyag.
Ø Hősöddel állj be a kijáratba és ne nagyon császkálj el, mivel a törpéknek nincsenek íjásztornyaik, se semmilyen védelmin épületük, csak a harcos egységek. Állj itt őrt míg építkezel és sereget gyűjtesz.
Ø A törpe egységek közül a védelmezőt ajánlom upgrade után, a nagy fegyverkovácsnál tehetsz meg, így ez az egység harci kalapácsát el tudja dobni az ellenfél felé, magyarul távolsági harcos lesz. A pusztító csak épületek ellen hatásos.
Ø Eljött a gyarapodás ideje, építkezz, bányász, fejlessz és termeld a katonákat. Amikor már teljes a létszám, hagyj itt egy 20 egységből álló csapatot védekezni, a többi 30-al és a hőssel mehetsz takarítani a térképen.
Ø 5 bázist látod a képernyőn ahol a 14-es szintű Korshar parancsnokok vannak, azon kívül még van 2 kisebb tanya. Nincs igazán sorrend melyikkel kezd, a kapu csak akkor nyílik ki ha végeztél mind az 5 parancsnokkal.
Ø A kapu mellett amúgy van egy láda benne pedig a Harcospap egységrúna és a Szentély épületterv. A kaput egy kisebb csapat védi egy épülettel és újratermelési ponttal, délre a sziklák közt majd termelődik pár ellenség, de csak addig míg el nem söpröd a kapuőrséget. Kezd itt a tisztogatást.
Ø Az élőholtak elég sok közepes szintű varázslatot dobáltak el 4-6. A parancsnokoknál van 7-es szintű varázslat, drágakő, harcibot és sapka. Az észak-keleti táborban van az egyik ellenségnél az Elf munkások 9-es szintű rúnaköve.
Ø Északnyugat felé folytattam a takarítást, majd nyugat, középen, és végül északnyugat és észak. A térkép közepén a tó nyugati partján van még egy törpe emlékmű. Északon találsz még vasat bőven, az emlékműtől északra pedig holdezüstöt és követ.
Ø Mielőtt likvidálnád az utolsó parancsnokot vidd a bázisvédő erőidet a kapu és a bázisod közé, mert ha megindulnak a kapukinyitásnál, akkor a bázisod felé veszik az irányt, nem a fősereged felé.
Ø Amennyiben kinyírtad a sereget haladhatsz is be az erődbe. Északra majd onnan keletre ugyan zsákutca lesz, de tele ellenséggel és ládákkal. Délre haladva találsz egy vakkövet és sok ládát valamint ellenségeket, haladj keltre majd északra ahogy visz az út a labirintusban.
Ø Elérsz a következő portálhoz, de ez még nem a pálya vége. Valahol itt a csata hevében A Megbocsájtatlan-nál megtalálod az ötödik és egyben utolsó lélekkövet, valamint A lélektelen lény könnyeit és egy 12-es szintű rúnaharcost. A sereg nem léphet át a portálon elküldheted őket bárhová, te viszont lépj át a portálon.
Ø Átkerültél a belső erődbe, van itt egy vakkő és egy hős emlékmű, aktiváld mindkettőt, de előbb nézd át hőseidet, felszerelésüket, hátha van már mit kicserélni. Ez az erőd is labirintus, a közepe felé haladva nyírj ki mindenkit. Minden Koponyahasítónál találsz több szélacél cuccot (kalapács, fejsze, sisak és páncél), a Mángorlónál pedig jó nadrág van. Ezek is jók a hősökre és folyamatosan cseréltem le ezekre a felszerelésüket.
Ø Miután három hadvezérét likvidáltad Korshar-nak, csinálj egy mentést mert picit keményebb lesz a csata, itt van Korshar aki maga 19-es szintű négy 12-es szintű Vérárny és egy 11-es szintű hadvezér. Korshar-nál van a maszk második részlete valamint a Törpe munkások 9-es szintű rúnaköve.
Ø A Suttogók földje portálnál találsz egy ládát benne a törpe Elit rúnaegységgel és a Nagy főhadiszállás épületrúnával. Végeztél a pályával, akad pár mellékküldetés. Két lehetőséged van a folytatásra vagy most átmész a Suttogók földjére, vagy visszamész előbb Greyfellbe mellékküldetések miatt és utána ide visszatérve mész tovább.
Ø Mellékküldetés: Az előző pályán Flink McWinter-el beszéltél, aki megkért keresd meg Cassius-t, őt illetve ami megmaradt belőle megtalálod a pálya északnyugati részében, egy Bájszövő társaságában. Ha átkutatod, találsz egy arany töredéket, amit vigyél el Flink-nek, aki már Greyfellbe menekült. Vidd el neki mire ő elmesél egy sztorit, hogy átvágták és a tettes elmenekült Lombárnyékba, te felajánlod utánamész. De ezt egy másik rövid leírásban megtalálod.
Ø Más mellékküldetés nem nagyon van. Megjegyzem, fogsz még visszatérni a pályára mellékküldetések miatt, pl Amra és Lea, Amra sírja ugyanis itt van a pálya közepén lévő tó észak-keleti partján.
Ø Az árnyküldetés miatt is jössz még ide vissza, árnyakat majd a pálya nyugati részén a volt bázisnál találsz, illetve a szigeten a portál mellé is kell jönnöd a falhoz valamit oda berakni.
Ø A lélekköves küldetés is folytatódik itt. Az észak-keleti táborban megtalálod A Kripta Leső lélekkövét, valamint az erődben A Megbocsájtatlan  lélekkövét. Vidd vissza őket Orthancnak
Ø Nem mellékküldetés ugyan, de azért leírom, az észak-nyugati tábornál kinyírsz egy Sírrablót akinél találsz egy izzó nyolcszöget, az észak-keleti tábornál meg egy halott zombit, ha megvizsgálod a zombit, berakhatod a nyolcszöget a testébe és életre kel, ezután mesternek szólít és követ a pályán ha kéred.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?