Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Order of the Dawn
SpellForce - Order of the Dawn : 20. Sharrowdale: Három az egyben, by Katereen

20. Sharrowdale: Három az egyben, by Katereen


23/A. Sharrowdale: A hegyekbe vezető út

 
Ez a pálya az utolsó… Három részből áll, én is három részre osztom. A laza stílusért bocsánatot kérek, de ehhez a pályához szükséged lesz rá. Továbbá, a tippek a fehér mágus/élet mágia ágához készültek, tehát a fekete mágusok, az elme mágusok, az elementális mágusok és az izomagyúak bánjanak óvatosan ezzel a leírással.
 
1. Rész: Megérkezés Sharrowdale-be
 
Ajánlott szint: előre is bocs, de a 29 ajánlott, és kész! Ha 24-el állsz neki, csúfos véged lesz.
Épületek:
Ork – összes
Troll – összes
Sötét elf – összes
Egységek:
Ork – összes
Troll – összes
Sötét elf – összes
 
Térkép: Sharrowdale
 
Ø Megérkezésed után rögtön egy videót láthatsz, amiben a Sötét Mágust látjuk egy Penge társaságában. Arról beszélnek, hogy a mágus időkaput akar nyitni, és tervét mindenáron véghez fogja vinni.
Ø Lássuk csak: van egy ork monumentumunk a portáltól délre, és egy sötét elf monumentumunk a portáltól északkeletre. A trollokét a sötét elfek emlékművétől keletebbre találhatod meg. Azt nyitod meg, amelyiket szeretnéd, ha akarod, mind a hármat is beüzemelteted, de nem előnyös mindet egyszerre. Mindenesetre a legelső dolog mégis csak a vakkő aktiválása legyen.
Ø Ha még az emlékmű aktiválása előtt szétnézel a térképen, láthatod hogy két kijárat van a tisztásról. Az egyik az ork emlékműtől délre, a közelben sárkányfészkek vannak. Szívós kis teremtmények képződnek itt, jobb lesz odafigyelni rájuk. A másik a sötét elf emlékműtől keletre. Ha itt is kimész, nyugtázhatod, hogy innen bizony két táborból ömlenek majd a pengék.
Ø Ha a felderítéssel megvagy, aktiváld az egyik emlékművet. Láthatod, hogy pár penge felderítő megindul a keleti kijárat felé. Igyekezz a harcosok upgrade-elésével és kiképzésével, mert addig az egyre gyarapodó csapatokat az ide-oda ingázó hősödnek kell felszámolnia.
Ø Sajnos – bár lehet, hogy ez csak nekem tűnik így – de a tornyok egyik oldalról sem a leghatásosabbak. Ha biztonságban akarod érezni magad, húzz fel 4-5-öt, de sokra nem mész vele.
Ø A hősöd megáll a lábán 29-es szinttel, beállíthatod a szorosba. Még a pengék két bázisából összeérő csapatokkal is könnyen el tud bánni. A másik oldalról az aktivált monumentum lényeinek legjobbjai őrködjenek.
Ø A támadó csoportjaik legnagyobb létszáma 6-7, tehát nem veszélytelen. Ha a hőst nem érzed biztonságban (hát igen, a legrosszabb esetben 14 pengével kell megküzdenie), állítsd oda mellé a titánt.
Ø Ha kedved tartja, nyiss meg több monumentumot, de nem szükséges, egy fajjal is kiütheted az ellent. Ha már látod, hogy kevesebben támadnak, akkor gyorsan építs a keleti kijárathoz két-három tornyot és indulj el a sárkányokhoz. A legnagyobb problémát ők okozták.
Ø A csata várhatóan nem lesz nagy, bár sokan vannak, gyorsan ki lehet ütni őket. A legnagyobb problémát talán a 20-as szintű grifflovas jelenti, de ő sem egy nagy durranás. Van nála egy tőrszerű tárgy. Erre még szükséged lesz a közeljövőben.
Ø A pengékhez megpróbálhatsz édes kettesben menni a titánnal és persze a hősöddel. Mindegy, melyikkel kezded, a lényeg, hogy vigyázz, egyszerre mennyi penge ugorjon neked. Tudom, ez roppant nehéz, mert ha azok, akik megláttak, elkezdenek feléd futni, akkor a fél tábor követi őket. Ebben a két táborban egy-egy feltűnően nagy penge magasodik, 22-es szinttel. Mind a kettőjüknél van egy-egy tőrszerűség.
Ø Nézz át mindent alaposan! Az alsó táborban balra van egy láda és jobb oldalon is. A fönti táborban is van egy. Miután szétnéztél a tornyok tövében, hogy minden penge roncsot kifosztottál-e már és átfésülted az egész mocsarat, indulj el északkeletre. Itt egy kőkapu állja az utadat. A három tőrszerűséget helyezd be a kapuba, és az kinyílik. Miután lelkiekben felkészültél, átléphetsz a bent elhelyezkedő kapun.

 

23/B Sharrowdale: Hegymászás
 
2. Rész: Még közelebb a végcélhoz
 
Ajánlott szint: 29, de már biztos átléptél a 30-ba.
 
Épületek:
Ember – összes
Elf – összes
Törpe – összes
Egységek:
Ember – összes
Elf – összes
Törpe – összes
 
Térkép: Sharrowdale
 
Ø Egy szinttel följebb kerültünk a hegyre, és a végcélunkhoz is. A portállal aránylag szemben található az elf monumentum, a portál fölött a törpe és alatta az ember.
Ø Ha az előző résszel problémáid akadtak, akkor itt nagy bajban leszel. Szintén két kijárat van. Egy délen, ahonnan a 22-es szintű szellemek oldalaznak feléd és egy északon, ahonnan bár egy táborból, de egymást méterekkel köveik a penge csapatok.
Ø Ne is próbálkozz őrtornyok építésével. Az első feladat az, hogy egy monumentumot aktiválj, képezz egy kisebb sereget (amíg vissza tudod tartani a két oldalról jövő erőteljes támadásokat, tehát olyan gyorsan, mint még soha). A bázisod kiterjedésével most ne foglalkozz. A hősöddel és pár katonával próbáld meg a szellemeket feltartani.
Ø Ha a pengék betörnek, akkor a hősöddel és a mellé állított katonákkal támadd meg a szellemeket. A pengék le fogják rombolni a bázist, de ezzel ne foglalkozz. Addig próbálj kitartani az embereiddel, amíg tudsz. Próbáld meg lerombolni mind a három kriptájukat, mert különben nem ér semmit a munkád, gyorsan pótolják őket. Középen áll a 28-as szintű … . Legyen ő az első célpontod! Nála van egy kulcs. Vedd el tőle!
Ø Megeshet, hogy a pengék lerombolják az emlékművedet. Akkor a katonáid meghalnak és egyedül marad a hősöd. Ilyenkor jó, ha az ember élet mágiát tanul, ugyanis most jön az a rész, mikor a kemény fickók körbeveszik Avatart és eszeveszetten kardokat nyomkodnak az oldalába. Észre fogod venni, hogy ha egyet leütsz, a harc közben képződött három közül egy odafut a helyére. Légy résen, ha nem romboltad le időben a kriptákat, és még akár egy is áll: ha egy meghal, fuss ki a résen, mielőtt még a helyére lépne valaki. Ha leromboltad az épületeket, már nyugodt szívvel szállhatsz velük szembe.
Ø Térj vissza a lerombolt bázishoz! Szedd szét az arra masírozó pengéket. Miután aktiváltad a kedvenc néped emlékművét, állj az északi ösvényhez a hősöddel és védekezz. Jön majd néhány nagyobb penge is, de ezektől nem kell megijedni, gyengék.
Ø Most, hogy már csak egy oldalról jöhet támadás, meg tudod vetni a lábad. A bázisod sokkal szebb, mint valaha. Mindent nyugodt szívvel kifejleszthetsz, a hősödön egy penge sem tud majd átjutni. Nem muszáj megnyitni a második és a harmadik monumentumot, nem is lesz rá nagyon időd, elvégre Avatar el sem tud majd mozdulni a pozíciójából az állandó támadások miatt. Ha mégis szeretnél egyet aktiválni, várd meg, míg hármasával nem jönnek. Akkor vidd a helyére a seregedet, melynek már illene harmincas létszámúnak lennie, és egy titán is bele kellene, hogy férjen.
Ø Ha elindítod a támadást, egyenesen előre kell menned. Óriási káosz alakul ki a penge táborban, észre sem vettem, hogy kitől kaptam meg a másik kulcsot. A pengék elég sok cuccot szoktak elhagyni, nézz szét, nem hagytál-e valahol valamit. A táborukban több láda is van, ügyelj rá, hogy mindegyiket kinyisd.
Ø A táboruk mellett van egy kapu. Azt kinyithatod a két kulccsal. Készülj fel a harmadik és egyben utolsó felvonásra. A csodák még csak most kezdődnek. Beléphetsz a portálon!
 
 
23/C Sharrowdale: A hegyekben
 
3. Rész: A végcél
 
Ajánlott szint: 30
Rúnakövek: Választott rúna hőseid
 
Térkép: Sharrowdale
 
Ø Az utolsó akadályokkal hat embernek kell megküzdenie. Gyorsan ellenőrizd, van-e jobb hősöd a beállítottaknál, nézd meg, lehetséges-e nekik jobb felszerelést adni. Aktiváld a Hős emlékművet és miközben a hőseidet előhívod, aktiváld az emlékművel szembeni vakkövet.
Ø Mikor kicsit közelebb merészkedsz a dombhoz, egy öblös hang köszönt minket. Azt ígérgeti, hogy nem juthatsz fel a hegytetőre. De ugye ezen te csak nevetsz. Trollok támadnak meg. Kezdetben csak 5-ös szintűek, de ahogy haladsz felfelé a hegyen, és találkozol velük, végül 18-asra emelkednek.
Ø Az utad felváltva állják trollok és pengék. Kezdetben könnyebb őket legyőzni, aztán egyre nehezebb lesz. De a SpellForce játékos szótárában nem szerepelhet a bukás szó. Út közben néha a hősök felé fut egy kicsi, gyors, könnyen elintézhető és nagyot sebző penge. Neki csak Avatarra fáj a foga. (próbáld ki, tök vicces, mikor megkerüli a hősöket, csak hogy Avatarba karmolhasson). A penge bázisokon egy-egy láda meg szokott rejtőzni valahol.
Ø Az út a hegycsúcsra kacskaringós és eszméletlen sötét, még világosban is. Az utolsó állomás egy kapunál ér véget. Előtte tömérdek Penge Minnion. 13-as szintűek, őket könnyű lesz legyőzni. Délkeletre megint egy kis elbújtatott bázis van. Mikor ezt is a földdel egyenlővé tetted, menj a kapuhoz.
Ø Már messziről láthatod, hogy a kapu mögött Penge Minnionok várnak a kapu kinyitására. Út közben három penge bázisból megint csak össze tudtál szedni három tőrszerűséget. Ezeket behelyezed a kapuba és az kinyílik. Ezeket a pengéket is gyerekjáték lesz legyőzni. Gyorsan nézz szét, nem hagytál-e ládát nyitatlanul, vagy hagytál-e tetemet kifosztatlanul. Ha nem, akkor menj be a kapun és óvatosan közlekedj. Akár meguntad, akár nem, nemsokára megint megláthatsz egy kaput. Viszont bele ne rohanj abba a 30-as szintű pengébe, amellyel a Sötét Mágus beszélt még a pálya elején. Menj el jobbra, ott találhatsz egy hős emlékművet. Ezt aktiváld, és a zászlót tedd valahova a jövőbeli csatatérre.
Ø A penge körül két tálka van. Az első és legfontosabb, hogy mind a két tálkát megsemmisítsd, mert ezek töltik fel életerővel a pengét, így legyőzhetetlenné téve.
Ø Mikor elintézted az elsőt, akkor megjelenik egy másik. Most az egyszer szerencse, hogy a hegyekben nappal is sötét van, mert nem tudsz pánikba esni: ez ugyanis méretben nagyobb, mint az előző. Csak akkor veszed észre, ha már a fele életerejét elvesztette (bár most már mindegy, nem igaz?). Tapasztalhattad, hogy a 30-as szint kicsiben és közepesben, a nagy zűrzavar közepén nem nagy szám. Tehát következtethetsz, hogy a harmadik, a legnagyobb sem lesz nehezebb ellenfél. Mikor őt és kisebb követőit legyőztétek, a gép átveszi az irányítást. Bejátszás következik, de azt ajánlom, most lélegezz nagyokat, mert hamarosan eláll a lélegzeted. A kapu kinyílik és Avatar befut rajta. Az időkapu előtt meglátja a Sötét Mágust. A csuklya már nincs rajta…
 
VÉÉÉÉÉGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hölgyeim és uraim, fiúk és lányok. Köszönöm figyelmet, remélem még visszajöttök. Megpróbáltam mindent egyértelműen közölni és mindenkibe a magabiztosságot önteni. Nem tudom, rájöttetek-e már, de most három (inkább kettő, de nem kell félteni, én is komoly szerepet kapok még) ember segítségével végigjátszottatok egy igen hosszú és nehéz játékot. Azt ugyan nem tudom, hogy a fiúk tervezik-e a folytatást, én viszont mindegyikkel játszom össze-vissza párhuzamosan, ezért rám lehet számítani, hogy ugyanilyen összevisszasággal megírjam a többit. még találkozunk!
Pápá!

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?