Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Breath of Winter
SpellForce - Breath of Winter : 2. Stormcleaver Rocks: Az igazi gyógyír

2. Stormcleaver Rocks: Az igazi gyógyír


2. Stormcleaver Rocks: Az igazi gyógyír

Amint megérkezel, egy Skerg lázadó és gyógyító szaladnak hozzád, és elmondják, Janina, az ellenállás egy fontos embere nagyon beteg és Kithar fogságba esett. Mikor visszakapod az irányítást, aktiváld a vakkövet és fuss a közeli Ork Monumentumhoz. Sok dolgot nem tudsz még kezdeni az orkokkal, vágjanak fát, halásszanak vadásznak és építsék azt, amit tudnak. Kis főhadiszállás hiányában viszont csak tíz gyenge Thug harcosra számíthatsz. A pályának ezen a részén ezzel még nincs is gond, csak a későbbiekben válik majd kényessé a helyzet. Gyorsan el tudsz menni Janináért, aki elmondja, hogy senki sem képes meggyógyítani őt, mindenképp meg fog halni. Ez ugye hősünknek sem tetszik, azt mondja, menjen vele Huluhoz, aki a közeli Skerg lázadó táborban van. Ha Janina börtönétől egy kicsit feljebb mész a kis ösvényen, akkor pókokat vadászhatsz le és néhány ládát nyithatsz ki. A hegy alatt egy elzárt Kithar tábort látsz. Visszafelé menet ellenőrizd, hogy Janina börtönénél kiürítetted-e a ládát, majd menj vissza a kis hegyhez, ahova egy kis út vezet fel. Itt rejtőzködik Bagzirra, az ötös szintű sárkány. A Thugok segítségével könnyen legyőzöd. A tetem és a háta mögötti láda jó cuccokat rejt. Mivel a Kithar csapatok nem nagyon akarnak előjönni, ezért menj egy kicsit előre, egészen a barlangig. Az elzárt tábor előtti cicákat megölve kinyílik a kapu és megindul feléd az egész tábor. Helyezd a gyülekezési pontot a harcmezőre és azonnal pótold a veszteségeket. Miután a Kithar harcosok megfogyatkoztak, még ne menj a kapu mögé. Az Order of the Dawn-ban nem ajánlottam volna, de itt mindenképp figyelmedbe kell ajánlanom a várakozást. Tudom, elképesztő unalmas és időhúzásnak is tűnik, de ha ügyes vagy, akkor a pálya végére már magabiztosan haladsz majd a nyolcas szint felé, amire nagy szükség lesz a későbbiekben. Ha ezt a taktikát alkalmazod, akkor ügyelj arra, hogy senki ne jusson a barlang másik végére, mert egy óriási Kithar tábor kezd majd el futni feléd. Néha járj be az eddig elzárt táborba, hogy a kiképzett Kitharokat megöld, de mindig ők vegyenek észre, különben Grim és Lena befutnak és lerombolják a házat. Ha meguntad a várakozást, akkor bemehetsz és elintézhetitek hárman az épületet. Kicsit hátrébb egy láda van.
Mikor felkészültél a harcra, menj át a barlang másik végébe. Gyülekezési pontot ide helyezni. Nagy csata következik, ha gyógyító vagy, akkor gyógyítás következik, ha nem, akkor védd a Skerg gyógyítót, ő ugyanis az Aura of Healinggel ezt egy ideig el tudja intézni. Az nem jó ötlet, hogy te itt meghalj! Minden újjászületésed tapasztalati pont és hasonlók csökkenésével jár. Próbálj életben maradni, és akkor háttérbe húzódni, mikor kell. Miután újra melletted áll a tíz Thug, mind épségben van, menj a következő táborhoz. Itt is ugyanaz a taktika, gyülekezési pont, gyógyítás, hátrahúzódás, újratöltés, ha meghalsz.
Miután mindkét Kithar tábort a földdel egyenlővé tetted, menj a legközelebbi kapuhoz. Kinyitják neked és rögtön Huluhoz szaladhatsz. Ő elmondja, hogy Janina betegségét ő sem tudja meggyógyítani, meg kell keresni azt, aki megátkozta. Janina tudja, kit kell felkutatni, csak azt nem tudja, hol van. éppen ezért a közelben lévő Ember táborba vezényelnek, hogy Setrius választ adjon erre a kérdésre. A Skerg tábor feletti kapu kinyílik, de még sok dolgunk van, mielőtt átmennénk rajta. Hulu kedveskedik nekünk azzal, hogy épületterveket és épületeket is ad ajándékba. A közeli Ork Emlékművet aktiválva tudunk is munkásokat idézni a Shaman Hutba és a Lenyaszedőbe. (Az emlékmű körül lekaszabolható lények és kinyitható ládák vannak) Ez azt jelenti, hogy hamarosan Totemeket tudunk majd képezni és a kis főhadiszállásban már a pálya max populációját is fejleszteni tudjuk.
Az felturbózott sereggel a két közeli Kithar tábort nem lesz nehéz a földdel egyenlővé tenni, ha pedig veszteséged van, akkor tudod pótolni. Miután ezzel megvagy, tisztítsd meg az utat a kapuhoz és menj át rajta. Továbbra sem jelent hátrányt, ha a Skerg Gyógyítót és Lázadót magaddal viszed, még jóra is fordulhat a dolog. Rengeteg Crawler-en és Treewraith-on kell majd átküzdened magad az emberek táboráig, az utóbbi pedig rengeteg fejfájást okoz majd. Találni fogsz út közben egy ládát, amit nem tudsz kinyitni, és utad vége felé egy nagyra nőtt Crawler-t is látni fogsz, Wumpus-t, akit még nem érdemes felbőszíteni.
A tábort megközelítve Lena és Grim azt ajánlják, hogy az orkokat hagyd hátra, mert ha az emberek meglátják őket, csata lesz. A két Skerget viszont minden nélkül beviheted magaddal, így közelítsd meg Setriust. Janina rögtön el is mondja a szituációt. Az ork és Skerg tábort ekkor megtámadják a Kitharok és semmi esélyed, hogy segíts rajtuk. Magadra maradtál és két társadon kívül már csak a két Skergre számíthatsz, akikre nagy szükséged lesz, ha nem vagy gyógyító.
Setrius elmondja, hogy Dunham, aki megátkozta Janinát és mellesleg ő az az őrült, aki a nyakadba eresztette a Kitharokat, megközelíthetetlen a cicusok miatt. Éppen ezért azt a remek és tanító jellegű ötletet adja, hogy a közelben csordogáló kristálytiszta vizet mérgezd meg, ami majd összezavarja őket. Nosza, akkor irány elvégezni eme nemes és derekas feladatot. Indulj meg a Blindstone felé és kapaszkodj fel a keskeny úton a hegyekbe. Csak pókok állnak majd az utadba, a sziget felső csücskében még ládákat is őriznek, aztán az út délnek visz és a hegy alján egy óriás járőrözik. Grim és Lena óva intenek, de a pálya ezen pontján, taktikámat követve már hatos szinten kéne lenned és van esélyed ellene. Ha először nem megy, újratöltesz. Nagyon jó cuccok vannak nála, érdemes minél előbb letudni. Tőle balra van egy újabb szoros, ami elvezet a forráshoz. Miután beleöntöd a mérget, átvezető videó következik: a Kitharok, akik ittak a vízből, megbolondulnak és társaikra támadnak. Ekkor érkeznek meg az alsó kapuhoz Setrius katonái, de sajnos rossz kapuhoz álltak és valakinek ki kell nyitnia nekik. Indulj el feléjük és vadászd le a Crawler-eket, amik az utadba állnak. A kapu kinyitása után átveheted a vezetést az íjászok felett és a Kithar tábor kapuja is kinyílik. Óvatosan támadj, sok tornyuk van és jó lenne, ha annyi katonát tudnál megtartani, amennyit csak tudsz. Miután ezzel megvagy, kinyílik a kapu egy kőkör felé. Menj le és nézd végig a videót, amiben Dunham megjelenik és megöli Janina-t, akinek a szelleme megöli Dunhamtot. Setrius is megjelenik és elmagyarázza, Janina számára a gyógyulást egész végig ez a végkimenetel jelentette. Mikor visszakapod az irányítást, ne felejtsd el Dunham tetemétől elvenni a rúnakövét. Nézz mellékküldetések után, ha akarsz tapasztalati pontot szerezni, akkor a maradék íjásszal menj Hulu táborához és a két Ork táborhoz, és rugdosd ki onnan is a cicusokat, majd térj vissza Mirraw Thur-ba.
 
Mellékküldetések:
-          A három mágus: A fő Kithar táborban három mágus van fogva tartva. Mind a hárman küldetést ajánlanak, de máshol akarják megbeszélni. A kőkör körül a három házhoz mennek és mind a hárman ugyanazt a feladatot ajánlják, és nagyobb ajándékot ígérnek, mint a másik. Mind a hárman oda adják a rúnakövüket, amivel a már feljebb említett, kinyithatatlan ládát végre fel tudod nyitni. Miután megvan a Crawler Fetish, dönthetsz, kinek adod oda. A szerencsés választottat a másik kettő megtámadja és óriási harcba kezdenek. Ezt viszont nem nézheted hátradőlve, ugyanis kapsz ajándékot az után is, ha életben marad a Fetish gazdája.
Zolwin: Scroll of White Essence, később Scroll of White Almightiness, Scull Coin, Lucky Charm
Gruolum: Scroll of Black Essence, Sun Coin, később Scroll of Black Almightiness, Scull Coin, Bone Shield
Renya: Scroll of Elemental Essence, Star Coin, később Scroll of Elemental Almightiness, Skull Coin, Leather Cap
Amelyik ajánlat jobban tetszik, azt válaszd
-          Harc Wumous ellen: Ez ugyan kezdetben nincs jelölve a naplódban, de ha az íjászok segítségével megölöd Wumpus-t, az óriási Crawler-t, majd visszatérsz Mirraw Thur-ba, az ork halásztáborban Kongar jutalmat ad a lény nyelvéért.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?