4. Echo Swamps: Harc a rúnakőért
Echo Swamps: Harc a rúnakőért
Készülj fel a megrázkódtatásra, ugyanis jó darabig ez lesz az utolsó pálya, ami hagyományos módon végezhető el. Megérkezésed után Reowys köszönt, de ez a legkevésbé sem lesz baráti, ugyanis a gonosz Whorim lenyúlta a független rúnaharcos rúnáját és irányítása alá vonta. Rögtön meg is kapja a parancsot a támadásra. Utolsó leheletével megkér, hogy szedd vissza a rúnakövét a mágustól.
Indulj meg észak felé, míg meg nem látod a Söét elf monumentumot. Mielőtt aktiválnád, nyisd ki a ládát az épület mellett és cseréld ki a 3. szintű Sötét elf rúnát a tábládon. Most már megnyithatod az emlékművet. Gyorsnak kell lenned, mert az ork és ogre felderítők szinte azonnal megindulnak feléd és ugye nem akarjuk, hogy bármelyik is visszajusson a táborába. Amint Assasin-okat tudsz képezni, tedd is meg, állítsd őket észak felé, az orkok ugyanis onnan kevesebb fejfájást okoznak. De lentre is próbálj hősöd mellé juttatni párat, ugyanis könnyen előfordulhat, hogy a barlang megtelik az ellenséggel és a dugulás elhárítás nem éppen a legkellemesebb feladat. Amint megnyugszanak a kedélyek az északi féltekén, az Aria-lelőhelyet is betelepítheted, így a két csapatot távolsági egységekkel támogathatod. Amint lent is megoldódnak a problémák, kedvedre gyűjthetsz tapasztalati pontot. Továbbra is megéri ezt az útvonalat követni, mert hozzá kell szoknod, hogy akármilyen szinten vagy, az mindig édes kevés lesz, hogy egyedül boldogulj. Ha meguntad a várakozást, akkor ideje előre nyomulni. Már a lehető legnagyobb sereget toborozhattad össze idő közben, aminek egy részét északon hagytad ugyebár. Állítsd élükre a hősöd és rohamozd meg az ork tábort. Ha ezzel megvagy, hagyj hátra egy kis csapatot, ugyanis az elzárt kapu ki fog nyílni a későbbiekben és újabb támadásokra számíthatsz. De ha magaddal is viszed őket a fő sereghez, az sem baj, ugyanis percre pontosan meg lehet mondani, mikor nyílik ki a kapu.
Ahogy előre indulsz, rögtön a hegyek között van egy ogre tábor. Miután leromboltad, menj tovább az ösvény ketté szakadásáig. A negyed csapatot hagyd itt, a többiekkel menj a keleti irányba, onnan rögtön délre. Újabb ogre tábor tűnik fel a láthatáron. Miután leromboltad, menj tovább keltre a következő barlangátjáróig. Innen egy tisztásra jutsz, ahol a pókok a legveszélyesebb lények. A tisztás szélén van a Masked One (Maszkos), akivel még nem tudsz ugyan beszélni, de a pálya végén visszatérhetsz hozzá. A tisztástól északra van a nagy ork tábor. Elég durva lesz bejutni, pótold a veszteségeket, mikor pedig minden a földel egyenlővé vált, vezényeld vissza a csapatot a táborodba és irányítsd őket a kis ork táborhoz. Egy férfi, Hortar beszélni akar veled és a képedbe röhög, mikor elmondod neki, mi a szándékod. Reowys mindig is a bögyében volt ezért ő is a rúna után akar menni. Mégis sikerül kompromisszumot kötnöd vele. Áruló lévén ismeri a védelmet Whorim körül és hajlandó segíteni. Elvezet egy újabb Sötét Elf monumentumhoz (innen egy köpésre van egy kereskedő falu). Itt Hortar elmondja, hogy a legjobb katonák védik az átjárót a mocsáron (ez sajnos igaz). Lehetetlen élve átjutni, de mint mindig, itt is van egy trükk: a mocsárban, elzárva Mérgezett Crawler-ek vannak, amik képesek elsöpörni az orkokat. De csak Svera sípjára hallgatnak, azt pedig magától a hölgytől kell megszerezni az északnyugati táborban. Ekkor nyílik ki a fenti kapu. A monumentumot aktiválhatod, hogy néhány Slave elkezdje fejteni a Moonsilvert, amivel erősebb katonákat hozhatsz majd létre. Az utazókővel gyorsan teleportáld vissza a csapatot a táborba és fuss a csata élvonalára. Így indulj meg a táborhoz és mindenkit intézz el. Svera nem csak a sípot tartotta magánál, hanem a kicsit lejjebbi kapu kulcsát is, amit még egy ork tábor még megelőz. A kapu a mocsárba vezet, tele Treewrath-okkal. A kapu kinyitásakor viszont a fenti ork táborból is elindulnak csapatok, tehát csak óvatosan. Mikor elérkezel addig a táborig, tedd földdel egyenlővé és még a legnyugatibb részébe is nézz el, mert még ott is van láda. Miután az utolsó Treewrath is meghal, a kapu Hortar közelében kinyílik és az áruló elindul a Crawlerek felé. Add oda neki a sípot. Azt mondja, a dolog kicsit sem veszélytelen, ezért megvárja, míg a csapatoddal a kicsit vissza nem húzódsz. Amint ez megtörténik, bemegy a mérgező szörnyekhez és elkezd zenélni. A síp viszont nem a terv szerint működik, ez pedig Hortar életébe kerül. A Crawlerek szabadon elindulnak az orkok felé és meg sem állnak a mocsár végéig. Könnyen ki tudod kerülni őket, mikor bemasírozol Whorim bázisára. Készülj fel a nagy csatára, rengeteg torony van felhalmozva, hogy megvédje a mágust. Miután Whorim meghal, vedd el tőle Reowys rúnakövét. Bár a küldetésed befejeződött a szigeten, bőven van még mit felfedezni. Whorim táborától északra vezet le egy kis ösvény. Kőgólemek várnak rád. Amint leküzdöd magad a hegy aljára, az utazókövön kívül ládát is találsz. Már csak a mellékküldetések vannak hátra.
- Amint a Masked One közelébe mész, beszélgetésre invitál. Fura egy fazon, talán sejted, ki is valójában. A személyes kereskedője a goblinok fogságába esett és ki kéne szabadítani. Szívesen veled tartana, csak nincs oda az istenszobrokért. Ad egy üres rúnakövet, amibe el kell fognod a goblinok vezetőjét, Gitzo-t. A tábor a tisztástól keletre húzódik és valószínűleg a seregre is szükséged lesz, hogy elintézd őket. Gitzo tetemében megtalálod az esszenciáját. Lucius, a kereskedő nem ad ajándékot, mert mestere nem szereti az ilyet, de majd ő biztos ad valami busásat. Ez így is történik. Amint visszatérsz a Masked One-hoz, az esszencia segítségével Gitzo-ból rúna harcost készít és neked adja. A főhős el van ámulva: Rúna Mágiát csak a Kör Mágusai tudtak használni. Most már illene tudnod, ki a Maszkos.
|