9. Fastholme: Szent Szobor!
Fastholme: Szent Szobor!
Ez a pálya üdítő lesz, ha ügyesen kezdesz. Érkezésed után egy törp városban találod magad. Ilyen utoljára a Déli szélfalaknál történt és akármennyire is tartod szerencsésnek az esetet, hogy végre nem a puszta szélére kerültél, Ragnar, a harcos törp hamarosan felvilágosít, hogy nincs időd szórakozni, menni kell gyorsan lefelé és csakúgy, mint a Déli szélfalaknál, csapatokkal támogatni a védekező törpöket az élőhalott támadó hullámok ellen. Azonnal gázra kell kapcsolni, mert a csontik nem fognak sokat várni támadással. A két törp várost megkapod és miközben a lenti csapatokhoz futsz, aktiváld a Törp Emlékművet és a Vakkövet. A fönti városban minden épülethez küldj munkást és amilyen gyorsan csak lehet, küldj le upgrade-elt Defender-eket.
A helyzet időközben odalent sem móka és kacagás ugyanis a két városka között, valamivel keletebbre egy kisebb élőhalott tábor van, ahonnan rendszeresen felderítőket küldenek. Hősödnek ingáznia kell a zúduló csontik és a felderítők között. Ha a felderítők észreveszek, nagy csapatokkal fognak jönni a hátad mögül, de neked még arra is alig van egységed, hogy a fő csapataik ellen álld a sarat.
Folyamatosan nézz szét a főhadiszálláson és told egyre kijjebb a populációs keretet, vagy éppen pótold az elesett törpöket. Mikor már a negyedik hullámot is visszaverted, Ragnar magához hív. Ezt minél gyorsabban tedd is meg, mert az élőhalottak nem állnak meg, folyamatosan fogják küldeni a csapatokat. Ragnar elmondja, hogy él erre egy Uram nevű törp, aki képes a csontvázak fő útvonalára robbantani a hegyoldalt. Ez természetesen nem fogja megállítani őket, de a másik út, ami a városok felé vezet, tele van Szent Szobrokkal, amik nem viselik el a területükön az oda nem tartozó, sötét mágiával rendelkező lényeket, mint az élőhalottak. Természetesen az út hol is vezetne át, ha nem éppen a keleti kis élőhalott táboron. Vihetsz magaddal néhány törpöt (de ne sokat) és irányozd meg Uram-ot. Saját kezűleg is elintézheted őket, de ha nem megy, akkor fuss tovább Uram felé. Rövid időn belül egy törp Szent Szobor mellett futsz el, ami pár pillanat alatt elintézi a csontvázakat (már megértjük a Maszkost, ugyebár). Uram nem szívesen működik együtt, de a csontvázseregek jobban idegesítik, mint te, ezért segít. Ezek után a törp megindul a felrobbantásra váró sziklákhoz, de arra készülj fel, hogy ide-oda generált csontiktól meg kell majd védened és elég valószínű, hogy a kis tábornak is nekiront majd. Miután rárobbantotta a sziklát az élőhalott csapatok nyakára, Uram visszaindul a házához, te pedig immár az összes törpöt sorakoztasd fel az első szobor mögé.
Innentől kezdve már minden gyerekjáték, használhatod a fejlődök-amíg-a-közelben-sem-vagyok taktikát, emelheted a populációt, kiképezheted a Hatalmas Titánt. Ha már elég nagy a sereged és úgy döntöttél, itt az ideje visszavágni, indulj el lefelé a szoroson át. Az út több felé ágazik, a bőség zavarában viszont ne érezd magad rosszul, kelet felé haladj, mert onnan jönnek a csontváz csapatok. Hamarosan el is érkezel a táborukhoz. Erős védelemre számíts, nem lesz könnyű csata. Miután a tábort elintézted, már semmi sem állja az utad az egyre csak rohadó Gorg-hoz, aki fogva tartja Windjalf-ot. Az élőhalott óriás két szellem óriást fog megidézni, de a fejvesztett csata hamarabb véget ér majd, mint hiszed. Mindegyikük teste tartalmaz valami jó cuccot, akárcsak a hátul megbúvó láda. Menj közelebb a barlanghoz és szabadítsd ki Windjalf-ot, aki nem éppen örül annak, hogy egy Rúna harcos mentette ki és már épp visszamenne a barlangjába, de szerencsére Hősünk gyorsan megállítja.
A törp egyáltalán nem dédelget nagy bizalmat irányodba, ezért azt a feladatot adja, hogy az előtűnő Farkasokat megölve juttasd vissza egy darabban a törpökhöz. Amint ez megtörténik, még szabadon portyázhatsz a térképen. A messzebb elhelyezkedő szobrok előtt zombik vannak, mögöttük pedig egy Törp Emlékmű. Itt egy ládát is találsz. Lejjebb is vannak zombik, őket is érdemes elintézni, de vigyázz, egy rossz lépés, és belefutsz (vagy éppen beléd fut) egy óriási, ebben a pillanatban még legyőzhetetlen csonti sereg. Később visszatérhetsz hozzájuk. Visszatérve Windjalfhoz, megköszöni a segítséget. Most már elkérheted tőle a Firebane-t. Az öreg erre begurul, hogy mégis hogy várhatod el tőle, hogy őseik nagy hatalmát pont a TE kezedbe adja, de hamar rájön, hogy mégis megmentetted az életét. Kelletlenül odaadja és csak remélni tudja, hogy valóban a világ megmentésére akarod majd használni a hatalmát. Most már visszatérhetsz Tirganach-ba.
|