Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Breath of Winter
SpellForce - Breath of Winter : 11. Nevershade Frontier: A Sötét Kapu

11. Nevershade Frontier: A Sötét Kapu


Nevershade Frontier: A Sötét Kapu

 
Egy időre elköszönünk a hófedte tájaktól és elkezdünk közelíteni a Crimson Birodalom forró szigete felé. Lena gyorsan elmondja, a szigeten hol mit találsz, majd utadra enged. Amint a Vakkövet aktiváltad, less körbe. Egy magaslaton vagytok, akárcsak az Ember Emlékmű, egy kijárat van, alatta pedig már az ellenség területe. Aktiváld az Emlékművet és gyorsan szaladj a kijárathoz. Számolj azzal, hogy sem a Trollok, sem a Sötét Elfek nem fognak várni, rögtön indítják a csapataikat. Nincs olyan, hogy felderítés, nincs tétovázás, azonnal elindulnak, ha pedig hallgattál rám és hajnalban jöttél, akkor ebben a nehéz pillanatban a Wolfling-okkal sem kell számolnod egy darabig.. Ha most meghalsz, ez esetben nem tragédia, ugyanis Lena, aki eddig bélkésen álldogált a Portál mellett, most már veled tart majd. Most az egyszer pedig szükséged is van rá. A lehető leggyorsabban emelj fel két sornyi tornyot és néhány harcossal is támogasd meg Hősöd. Amint tudsz, építs a tornyok mögé egy Fehér Kezet, ami majd gyógyítja a folyamatosan harcolókat.
Pár szó az ellenségről: Minden este kapsz majd a nyakadba egy Vérfarkas csapatot, akiket könnyű legyőzni, de ha még a pálya elején vagy, akkor púp a hátadon. A Crimson Birodalom katonái ekkor-akkor Csillag, Hold és Nap érméket dobálnak el, amik hamarosan hasznossá is válnak, tehát érdemes gyűjteni őket. Az Urokokról nincs mit mondani, olyanok, mint régen.
A pálya nagy előnye, hogy az emberek legjobb katonáját, a Paladint használhatod, továbbfejlesztve pedig igen ijesztőnek tűnnek a lángoló karddal. Titánt (tehát maximális létszámot) is fejleszthetsz. Mint ahogy Lena mondta és a térképen is láthatod, később elfeket is használhatsz a csatában, akiknek a profi Szélíjászaik híján két olyan erős egységet fejleszthetsz majd, amit ember (vagy törp) támogatás nélkül nem tudnál használni.
A támadást akkor ajánlom, ha már másfél - két szintet fejlődtél, addigra már a sereged is megvan a Titánnal és a neked küldött csapatok is megritkulnak. Lent azonnal egy kis Urok tábort látsz, könnyű lesz elintézni őket. Ha tovább mész észak felé, egy újabb tisztást találsz, Aria-val együtt. Egy fickó is van itt, Keramnak hívják, de nincs beszédes kedvében. Este csodával határos módon mindig eltűnik. Néhány tornyot építs az északi átjáróhoz és néhány embert is hagyj hátra.
Utad tovább visz, rögtön kétfelé vág az út. Először keletre menj, ahol megtalálod a Crimson Birodalom táborát. Mint az alapjátékban, itt is van toronyban megtestesült mumus, ez alkalommal viszont meg tudod legalább közelíteni. a Sun Tower-ek hasonlóképp működnek, mint az Orkok Flamethrower-ei, csak ezek mintha jobban hatnának… Itt még szerencsére csak egyel kell elbánnod. Ha egy kicsit lejjebb haladsz az ösvényen, meglátod a nagy kaput, amin majd be kell menned, de a közelébe menni nem nagyon tudsz, mert a tüskék áthatolhatatlanná teszik az utat. Visszatérve az elágazáshoz ez úttal észak felé fordulj. Rengeteg Troll toronnyal találod szembe magad. Mindkét ösvény felvezet a dombra, ha pedig a nyugtit választd, a hegyek között meglátsz egy kis Wulfgar tábort. Ide lehetőleg csak fényes nappal tedd be a lábad, este ugyanis Vérfarkasokká változnak. Az ő kis történetük alul, mellékküldetésként van kibogozva. Mikor megszabadítottad az Elf Emlékművet, aktiválhatod, ha gondolod. Ha így teszel, készülj fel arra, hogy a Vérfarkasok mind a két táborod támadják majd. Északra, a pókhálós rejtett úton áthaladva megtalálod a rejtett portált, ami átvezet a sziget Keleti oldalára. Mielőtt ezt megtennéd, még mindenképp el kell intézned a Pókokat. Lena ezek után magára hogy, hogy ellenőrizze, az Emberek még mindig egyben vannak-e. Lépj át a portálon.
A Keleti rész mocsaras-sivatagos terepe rögtön két utat tár eléd. Először válaszd az északit. Néhány Urok és egy tábornyi Tűz-Goblin után aktiválhatod a Hős Emlékművet. Az Emlékmű fölött Pókok vannak és egy korábbi áldozatukat őrzik, akinek csontvázában jó cuccokat találsz. Továbbhaladva az Emlékműtől keletnek, az út gyorsan lefelé fordul majd. Két Urok táboron is át kell majd verekedned magad, ehhez pedig az „elcsalogatásos, fél tábor visszafutós” taktikát tudom ajánlani. Mikor megérkezel a Törpökhöz, vedd ki a ládából az Üres Rúnakövet, aktiváld a Vakkövet és beszélj Borondirral, aki rábólint, hogy segít a Sötét Kapu ledöntésében. Átveheted az irányítást felettük, de vigyázz rájuk nagyon! Menj vissza arra, amerről jöttél, egészen a Portálig, itt fordulj keletnek. Néhány Urok még előfordulhat erre. Végül egy lezárt kapu és három Sötét Elf torony kerül eléd. A tornyokat akár hőseiddel is pár pillanat alatt elintézheted, majd beszélj újra Borondirral. Ledönteni ugyan nem tudja a kaput, ahogy Hősünk ajánlotta (jellemző), de nála van a kulcs, amivel kinyithatja. Menj előre az úton, míg el nem érsz a Sötét Kapuhoz. Tovább ne menj, mert túl nagy ellenállásba futsz! A tornyok lerombolása után még várj, amíg a sereged a másik oldalról odagyűlik (hagyj védelmet a Vérfarkasok ellen is). Miután lerombolod a kaput, a Crimson Empire és az Urokok rájönnek, hogy bejutottál és óriási méretű seregeket küldenek feléd. Amint lecsillapodnak, indulj meg a buckák között és rögtön be is léphetsz a Crimson Birodalom második táborába. Ne lesz meleg fogadtatásod, számíts arra, hogy utánpótlásra lesz szükséged. Amint őket lenulláztad, még ne örülj. Lépj ki a tábor másik kijáratánál és menj az Urok táborig. A pálya legnehezebb csatája következik. Az elég termetes táborban egymás hegyén-hátán vannak a tornyok és a domb aljára is képesek lelőni. Folytonos utánpótlásra lesz szükséged, ami egy kicsit macerás lesz, mert mindkét táborod elég messze van a csatatértől. De amint velük végeztél, szabad az út a Portálhoz, ami Shal’Dun-ba, a Crimson Empire fővárosába vezet.
Mellékküldetések:
-          Beszélj Carvus-szal a Wulfgar táborban. Elmagyarázza, hogy az egyik falusi, Keram elhúzott tőlük, és nem jött vissza. Amióta eltűnt, átok ül rajtuk és minden éjszaka Vérfarkasokká változnak. Kerammal már találkoztál korábban, ő az eltűnő-feltűnő fazon az Aria-forrás felett, aki nem akar tárgyalni veled. Menj el hozzá és kérdezd meg, ő mit tud a dologról. Elárulja, hogy a szigeten található három oltárról lenyúlta az értékesnek látszó relikviákat, amit árnyak szedtek el tőle, mielőtt visszatehette volna őket. Ezek a cuccok három Kőszörnynél vannak, akik mind a Keleti féltekén találhatók. Egyikük a Hős Emlékmű fölött, másik a Kapuval szemben, amit Borondir kulccsal nyit, a harmadik pedig a második Crimson tábor alatt, kicsit elrejtve. A csatához a Hőseidre is szükség lesz, ugyanis régi, Mulandir módon ezek a kőszörnyek egészen addig békések, míg a közelükbe nem jutsz (a Medúzák most elmaradtak, hála az égnek). Miután megvan a három tárgy (Vér, Homokóra, Gyertya), menj a három oltárhoz. Az egyik oltárral órákig szemezhettél, mikor gyűjtötted a sereged, amivel kitámadhattál az Ember táborból, pont a kijártattal szemben van. A második az első Crimson tábor felett van, a harmadik pedig a Sötét Kapu felett. Az oltárra jellemző, hogy mi volt ott, mielőtt elvették volna a relikviát róluk. Ha a rosszat teszed vissza, egy-egy csontváz csapattal kell számolnod. Miután sikerrel jártál, menj vissza Carvus-hoz, aki ajándékot és tapasztalati pontot ad… Ha hülyeségből megölted volna az egész tábort egy este, akkor üzenem, hogy haha, nagyon vicces és remélem, élvezni fogod a kevés tapasztalati pontot, amit kaptál érte.
-          A második Crimson táborban egy újabb Penge alkatrészt találtál (egy újabb, erősebbhez). Vidd vissza Tirganach-ba a Masked One-nak. Több részre van szüksége, hogy Rúna Harcost csináljon neked belőle.
-          Megjegyzés: a történések ezen pontján már elég erősnek kell lenned ahhoz, hogy némi ésszel elvégezd három irányba az utolsó simításokat Tirganach szörny-tengerén. Első utad vezessen ki az úton, ami Frostfall-ba vezet. A hegy első fordulójánál van egy kis, alig látható lejárat. Lent egy kis élőhalott tábor van. Először könnyű lesz legyőzni őket, de folyamatosan generálja a nehezebb és egyre különbözőbb fajta lényeket. Az épületeket folyamatosan ütögesd, és gyógyíts is, mert a vége elé már szükséged lesz rá. Végül egy óriási csontváz jelenik meg, akinek holtteste tele van tömve minden jóval, akárcsak a hátul megbúvó láda. Aztán menj az ösvényre, ami Winterdeep-be vezetett és Mugva szobra mögött várd meg, míg éjszaka a Trollok a táborukba mennek. Most már kérhetsz tőlük fegyvert és mindez után okos visszavonulással, hogy csak néhány támadjon meg közülük, szépen lassan intézd el őket (választhatod a könnyebb megoldást is, és megparancsolhatod nekik az öngyilkosságot, de egy kis tapasztalati pont sosem árt. Végül menj Nevershade ösvénye felé és szállingózz be a múltkor faképnél hagyott Frost Elemental táborba. A taktika legyen az ellenkező, mint a Trolloknál. Ronts be olyan gyorsan, ahogy tudsz, és rombold le a Nod-okat, nehogy utánpótolják magukat. Nagy csatára számíts, folyamatos gyógyítással, esetleg veszteségekkel, de jutalmad egy láda lesz. Természetesen mindegyikhez használhatod az elf harcosokat, de nélkülük is boldogulsz már.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?