Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Breath of Winter
SpellForce - Breath of Winter : 12. Shal’Dun: Nap és Hold

12. Shal’Dun: Nap és Hold


I. Shal’Dun: Nap és Hold

 
Miután megérkezel, egy átvezető videóban rájössz, hogy Craig Un’Shallach már vár, azonban (hősünk) várakozásával ellentétben a sötét elf nem támad. Neki sem tetszik, ami országukban történik, ezért hajlandó segíteni neked. Miután visszakapod az irányítást, újra beszélj vele. Elmondja, hogy a belső városba csak portálon keresztül juthatsz el, az pedig le van zárva. Három kulcs kell hozzá (Nap, Hold, Csillag), amit attól a három hadvezértől kaphatsz meg, akik várost építettek ki idelent és hosszú, nehéz úttá teszik a mait. Segítségképp Craig átadja a katonái vezetését, akik remek harcosok éppen ezért kár lenne elveszteni őket. Aktiváld a Vakkövet és abban az irányban ereszkedj le a dombról. Az Ork Emlékmű előtt Khalid Zhar, a Hold Város hadvezére vár rád és tárgyalni akar. Hajlandó átadni neked a Hold Kulcsot, és békén hagynak hadjáratodban, ha feléjük sem nézel. Az ajánlatot úgy fogadod, ahogy szíved kívánja, de ha szeretnél Ork Emlékművet aktiválni, azt ajánlom, ne fogadd el az ajánlatot, ugyanis védekezés közben rengeteg Sötét Elf harcos dob majd el érméket, amiknek hasznát veszed már ezen a pályán (a tapasztalati pont rohamos növekedéséről nem is beszélve).
Több irányból fog támadás érni, északról a Hold város katonái (ha nem fogadtad el az ajánlatot), keletről a Csillag városé, délnyugatról pedig a Nap városé. Van egy sárkányfészek a tisztásod szélén, amit jobb minél előbb elintézni, mert csak bajt okoznak majd nyersanyaggyűjtéskor, másra nem nagyon jók.
Meg sem nyitod az Emlékművet, már támadni fognak rád. Kezdetben Craig harcsai elintézik a dolgot, de minél előbb képezz ki upgrade-elt totemeket és húzz fel pár tornyot. A védelem talán a Csillag város ellen lesz a legnehezebb, ugyanis egymás szájában tanyáztok. Néhány toronnyal és pár harcossal támogasd a csatatér ezen részét ugyanis a legkisebb ellenállásra innen kell számítanod. Akármilyen furcsa is, a legnagyobb ellenállásra is. Néha felgyűlik annyi harcosuk, hogy egy kisebb sereget indítanak meg feléd, ha szerencséd van, időben meglátod, hősöddel és plusz pár harcossal megvédheted magad.
Ha minden fejlesztéssel megvagy, a sereged kész, úgy döntöttél, kitámadsz, vedd célba a Csillag várost. Craig is megmondta, ez lesz majd az egyszerűbb győzelem, de én még azt is hozzáteszem, hogy a pálya minden titkának nyitja is. A Sötét Elf sereget próbáld meg részenként elcsalogatni és a tornyaid közé vezetni. Rombold le a városukat, vedd el a kulcsot a parancsnokuktól. Ha egy kicsit keletre mész, meglátod Archon Shil’Zhar-t. Elmondja, innen két titkos járat vezet ki: az egyik a Nap a másik a Hold városa felé. A kapuk viszont csak Kahn főpap kopogtatására nyílnak ki, aki rég meghalt. Azonban jó, gusztustalan, tipikus Sötét Elf módra Kahn keze még a birtokukban van. Felajánlja, hogy odaadja neked. Dönthetsz, elfogadod-e. Ha nem, akkor az egyik elzárt Elementálra lesz szükséged, akiket szintén itt találhatsz.
Ha nem veszed el a kezet, akkor szabadítsd ki az egyik elementált úgy, hogy bedobsz a perselybe zárba egy-egy nap, hold és csillag érmét. Fontos hogy tudd, a Nap és Hold város ellenségesek egymással és ezért gyilkos tornyokat állítottak fel védelemként. Ezeken te sem tudsz épségben átjutni, akármilyen gyorsan is közlekedj. Amelyik várost akarod támadni, az azzal ellenkező típusú Elementált kell használnod. De ha elfogadod a kezet, egyiket sem kell kiszabadítanod és később nagyobb hasznát veszed majd az érméknek. A kéz olyan kaput nyit, aminek a járata pont a két-két toronytábor közé vezet, így nagy veszteségek nélkül tudod megtámadni a kiszemelt várost.
A kézzel kopogtass a déli obeliszken. A kapu kinyílik, mögötte csontváz tábor van és néhány Gargolyle, amik szokás szerint magukhoz térnek majd. Ürítsd ki a ládájukat és menj a hegyek közé, ahol a kis patak fut. Egy Troll emlékműnél kötsz ki, amit aktiválj is. A pálya elején valószínűleg még nem voltál képes az akkor kapott rúnákat használni, de most már a 12-es munkás rúna helyett biztos használhatod a Troll 14-es rúnát. Így ők erősebbek, mint az orkok és elég valószínű, hogy csak az ő segítségükkel győzheted le a Crimson Birodalmat. Folyamatosan figyeld a keleti kijáratot, mert a Sötét Elfek továbbra is támadó csapatokat küldenek majd. Ha készen állsz a támadásra, indulj meg kelet felé és a hamarosan megjelenő óriáspiramis tetején lévő sereged iktasd ki. Itt húzódott meg a Nap város vezetője, a kulccsal együtt. Ha tovább mész, kisebb csapatokat találsz majd, aztán összefutsz Archon Gul Zaldure-al, aki hajlandó segíteni, ha megígéred, hogy elintézed a Hold várost. Ajándékba ad egy Nap Elementált, ami ellenáll az ellenséges tornyok ellen. Vigyázz erre az elementálra, ugyanis csak a Hold Tornyok ellen jó, a Nap Tornyok ellen nem! Menj még keletebbre és egy kis csapat védelmében megtalálod az első lezárt kaput a Portálhoz. Majd menj vissza az egész csapatoddal a titkos járaton keresztül a Csillag városba. A kezet többé már nem tudod használni, ezért a hosszabb, tornyos utat kell választanod. (Megpróbálhatsz a saját kezeddel kopogni az obeliszken, sőt, ajánlom is, mert bosszúból csontváz-csapat jelenik majd meg, remek cuccokkal megrakodva.)
Küldd a Hold Tornyok közé az Elementált, de tartsd közel a csapatodat is, ugyanis Goblinok, néha pedig Sötét Elfek támadnak majd az Elementálra, aki nem bír el egyedül velük. Ilyenkor szökj vele vissza a csapathoz, és csak akkor menj vissza, mikor már tiszta a levegő. Ha minden tornyot leromboltál, akkor vidd át a csapatod is. Újabb tisztásra érsz, Ork emlékművel. Menj tovább keletre, majd egy lassú déli fordulót tegyél az elkerített hegy felé. Itt van a Hold város serege, és végre lehetőséged adódik neked beköszönni Khalid Zhar-hoz. Ne érjen meglepetés, a hadvezér semmi számodra hasznosat nem tart magánál. Egy kicsit arrébb, egy keskeny hegyi út felvezet egy ládához. Még keletebbre egy Assasin áll, tőle délre pedig egy Priest. Intézd el őket, rombold le az Onix épületet és menj tovább keletre. Elrejtve, magányában találod meg a Hold város vezetőjét. Az ő kulcsával együtt már kész is a szett. Mellette áll Archon Zhaal Tuor. Beszélj vele és cserébe, ha megígéred, hogy elpusztítod a Nap várost (vagy ami maradt belőle), kapsz egy Hold Elementált. Kicsit délkeletebbre itt is kapu őrzi a Portált és bár már minden kulcsod megvan hozzá, még légy türelemmel és állj ellen a kísértésnek, hogy kinyisd. Elkalandozhatsz a zárva maradt Csillag város-féle kőkapu felé és megölheted a Screamer-eket, csak hogy ne rontsák a látképet. Már csak a tornyok maradtak vissza, amiket szabadabb közlekedés érdekében megéri lerombolni. Dél-keletre a Hold várostól még van egy toronysor, amit a Nap Elementállal letörölhetsz a térképről, az újonnan szerzett Hold Elementállal és a csapatoddal pedig menj a Nap Tornyokhoz. A két táborod közötti toronysornál Goblinok vannak, használd ugyanazt a csalogatós taktikát, amit felvázoltam korábban. A Troll tábortól északra van egy kis járat, amit egy Démon őriz. A második Nap Toronysor mögötte rejtőzik. A Hold Elementál ezt is elintézi. Ha innen tovább mész, még egy kis Goblin-Sötét Elf ellenállásba ütközöl majd, de hosszú és kitartó munkát gyümölcse egy kulcsok nélkül is tárva nyitott kapu lesz, ami Burning Rocks ugyanahhoz a Portáljához vezet, mint a másik kettő elkerített. Lépj át rajta.
 
II. The Burning Rocks: Lávabirodalom
 
Rögtön rájössz, hogy a helyzet egyáltalán nem jó a hegyek mögött sem. Mindenhol Goblin és Sötét Elf csapatok vannak. Meg kell próbálnod eljutni a Hős Emlékműhöz, ami bár nincs messze, mégis izzasztó kis csata lesz, ami odáig elvezet. De hogy ezt megússzuk, hagyjuk, hogy ellenségeink szerencsétlen Lenát vegyék körbe, míg hősünk elfut az Emlékműhöz és aktiválja. Hamarosan Társunk segítségére siethetünk. Először a Portál két oldalát tisztítsd meg, a kapuk mögött ugyanis démonok és Screamer-ek védenek ládákat, amik a már kezdettől fogva szorgosan gyűjtött érmékkel nyílnak. A logikájuk, hogy minél több és értékesebb érmére van szükség a kinyitásukhoz, annál értékesebb és ritkább (esetleg rúnák) vannak bennük. Azok a ládák, amiket könnyű kinyitni, csak pocsékolnak, ugyanis hétköznapi, bárhogy beszerezhető cuccokat tartalmaznak.
Ezek után tisztítsd meg a középső részt, ami keletre található a Hős Emlékműtől. Innen délre haladj, szabadítsd fel az épületeket keletre és nyugatra. Keletre egy dombfeljárón Sötét Elfek védik az átjárót Firefangs-ba, nyugaton pedig Albino és Fehér Pókok vannak, akiknek érdemes csak egy részüket kicsalogatni egyszerre.
Menj északra, itt is rombold le a tornyokat, öld meg az ellenséget. Ezen az oldalon nyugaton védenek ládát a Sötét Elfek, keleten vannak pókok. Miután ezt is letudtad, menj vissza középre és innen menj tovább keletre. A legnagyobb ellenfeled a Master of Fire démon lehet, aki Tűz Elementálokat varázsol, de a csata így sem lesz nehéz. Ez volt az utolsó akadály, ami elvezet régi barátodhoz, Grim-hez. Az áruló főleg Lenát fogja támadni, de a csata meglepő módon félbe szakad egy átvezető videó miatt. Grim kikotyogja, hogy a Fial Darg-ot csak egy fegyver pusztíthatja el. Azt nem akarja elmondani, hogy mi és hogy hol található, ám Lena jégbe fagyasztja és ez már elég, hhoz, hogy köpjön. A Shadowblade képes megölni a Fial Dargot, ám abban sem lesz öröm, mert aki használja a kardot, annak örökre odavész a lelke. A Birodalom Nagyura tudja, hogy ez a fegyver nagy fenyegetés rá nézve, ezért Firefangs-ba vitette és az úgynevezett Tűzangyalt (Fire Angel) bízta meg a védelmével.
Időközben Craig Un’Shallach is megérkezik, segít Grim legyőzésében és elmondja, csak akkor nyitja ki a kaput az Abyss-ba, a Fial Darg rejtekhelyéhez, ha megszerzed a kardot. Firefangs Portálja délkeleten van.
 
Mellékküldetések:
-          Burning Rocks középső része alatt megtalálható Shar Arduin, akitől elveheted az esszenciáját harc után. Azt is biztosan észrevetted, hogy a Masked One felkereséséhez sem kell már messzire menned, ugyanis átköltözött ide. Egy kis baráti beszélgetés után, miután viccet csinálsz abból, hogy itt biztos nem talál Istenszobrot (francokat nem), a Maszkos pedig lemorog a kijelentés miatt, Rúna Harcost készít neked a Sötét Elfből.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?