Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Breath of Winter
SpellForce - Breath of Winter : 13. Firefangs: Árnyékkergetés

13. Firefangs: Árnyékkergetés


 Firefangs: Árnyékkergetés

 

Jötteteket a Fire Angel rögtön észrevette és örül, hogy végre valaki segít neki elűzni az árnyakat, akik mostanában szépen gyülekeznek a szigeten. Össze is futsz kettő nem éppen kedvessel. A térképen is láthatod, hogy jó sok kék színnel jelzett is sétafikál a környéken, ez viszont cseppet se legyen megnyugtató. Éppen ezért úgy menj el a Sötét Elf emlékmű mellett, hogy elfelejted aktiválni. Kicsit arrébb Hős Emlékmű található, először azzal foglalkozz és csak harcos társaid megidézése után térj vissza a Sötét Elfekhez. Légy szemfüles, ugyanis az általánossal ellentétben most külső támadásokra nem kell számítanod, belsőre viszont igen. Az árnyak, akik eddig kékkel voltak jelölve, hol egyesével, hol párosával fognak neked esni. Mindez egyik pillanatról a másikra fog történni, semmi előre jelzés nincs. Hála a készítőknek nem elég, hogy a belső támadások miatt a munkások menthetetlenül haláloznak majd el, még egymástól a lehető legmesszebb is rakták a nyersanyagokat. Az Emlékművek szintjén csak kő található, amivel nem megyünk sokra. Egyel lejjebb viszont bőséges vas, holdezüst, és aria lelőhelyek vannak, a szépséghiba csak annyi, hogy odalent is hemzsegnek a semleges/ellenséges Árnyak. Így először bányássz sok követ, abból építs annyi épületet, amennyit tudsz és elég, hogy hőseid megvédjék őket. Aztán menj le és kezdd el begyűjteni az ariát, egy-két hősöd védelmében, a többieket hagyd fent. Ahogy az aria és a kő gyűlik, úgy tudsz majd szétszórtan tornyokat építeni. A pillanatnyi helyzet ne zavarjon meg, minden kijárathoz építs legalább egy sort. Amint biztonságosnak érzed a helyzeted, terjeszkedj és foglald el a holdezüst és vasbányákat. Hamarosan a támadások is elmúlnak, az Árnyak már csak sétálnak, de nem támadnak rád. Ha gondolod, körülnézhetsz, néhány árnyon kívül mást nem találsz, de pár előre sugalló jel már most feltűnik.

Ha összegyűjtöttel egy ütős sereget, néhányat hagyj szétszórva a táborban, a többiekkel indulj el nyugat felé. Össze fogsz futni Chosiannal, a remetével, aki elég zavarodottnak tűnik. Elárulja, hogy ő volt a Fire Angel segédje, és nála volt az Árny Gyűrű (Shadow Ring), amivel láthatta az árnyakat, de mikor a láthatatlan srácok megsokasodtak és agresszívvá váltak, elszökött. Az Árnyak viszont követték, ezért kettétörte a gyűrűt. Így már nem érdekelte őket Chosian és békén hagyták. Elég rugalmasan áll a dologhoz, hogy odaadja neked a gyűrűt, az egyik fele nála is van, a másikról viszont csak sejti, hogy régi lakhelyén van. Így hát el kell kísérned őt. Ha már körbe jártad a pályát ez előtt, akkor nincs szükség a seregedre, ha viszont nem, akkor vidd őket magaddal, mert út közben Árnyak támadnak majd rátok. Ha Chosian meghal, attól még ki tudod nyitni a ládáját, de legyük tisztelettel rá és magunkra nézve is, hogy ezt nem engedjük megtörténni. Miután a sziget másik oldalára bandukoltunk, beszélj újra Chosiannal. Figyelmeztet, hogy ha a gyűrű hozzád kerül, az Árnyak vadászni fognak rád. Hátramegy a ládájához, hogy körülnézzen benne, majd visszatér. De ne beszélj még vele, ha a sereged veled van, küldd vissza őket a táborodba. Miután újra megszólítod, átadja neked a gyűrűt immár egy darabban. A következő pillanattól fogva a táborodban óriási felfordulás lesz. Az összes kék pötty pirossá változik a képernyőn. A közeli vakkő segítségével te is térj vissza gyorsan a tábor biztonságos terepére és oszd szét, melyik csapatod hol őrködik majd. A sok kijárat közül három lesz folyamatos támadás alatt, de nem árt védelem a többihez sem. De a legnagyobb csapatok természetesen a két Monumentum közötti, az Elf Emlkémű alatti és az aria szökőkutak alatt a második járathoz menjenek. Az első pillanatokban folyamatosan, hosszú csíkokban fognak özönleni az Árnyak, ami később sem fog ugyan változni, de néhányszori rátekintéssel és Sötét Elf utánpótlással jó darabig lehet húzni az időt és a kis lila csíkot a hős neve alatt.

Mikor meguntad a folyamatos Árnyjátékot és az eldobált varázslatok összeszedését, fogj egy kisebb csapatot és menj ki keletre. Egy kis dombon megtalálod Zarach oltárát egy obeliszk társaságában. Vizsgáld meg az obeliszket és kapsz egy tűz elementált. Rá nagyon vigyázz. Térj vissza a táborodba és fogd azt a csapatot, amelyik az Aria lelőhely alatt van. Indulj el az úton és hamarosan meg is érkezel. Láthatod, hogy néhány furcsa tál mellett gyülekeznek az Árnyak, közöttük pedig van egy Elemental Nod kinézetű szobor. Az elementállal gyújtsd meg a tüzet. Árnyak jelennek meg, őket győzd le, majd hagyj hátra egy kb. 20-as létszámú csapatot (lehet, hogy az mindet jelenti, de az sem baj) és térj vissza a táborodba. Fontos, hogy ott hagyj egy csapatot, ugyanis folyamatosan jelennek majd meg az Árnyak, hogy elfújják a fáklyát és újra csapatokat képezhessenek. Arról az oldalról már nem éri támadás a táborod. Egy újabb csapattal indulj ki és szedd fel a következő, automatikusan megjelent elementált és indulj el dél felé. Itt is csináld meg ugyanazt, utána menj északkeletre, végül pedig északra. A hadjárat bizonyára felette mind a 80 emberedet, ezért egy ideig nem tudsz majd mozogni. Egy rövid ideig az Árnyak még megpróbálják majd visszavenni a vezetést, de ez nem sokára megszakad. A Fire Angel megdicsér hősies tettedért, és örül, hogy mesteretek ilyen hozzáértő embert talált a kard megvédésére, mint te.

Most már nem kell az Árnyakkal szórakozni és minden egységedet elmozdíthatod a fáklyák mellől. Indulj el a déli fáklya felé minden csapatoddal és a romok mögött ereszkedj le a hegyről. A Fire Angel már itt vár. Egy átvezető videóban megpróbálod rávenni, hogy adja át neked a kardot, ugyanis a mester biztonságosabb helyet talált neki. A Fire Angel sem hülye, rájön a turpisságra és megtámad. Kemény csatára készülj, ugyanis a Fire Angel időnként démonokat is megidéz majd. Miután legyőzted, kutasd át a holttestét és vizsgáld meg a kardot. Mikor hősünk hozzáér, testében hideg árad szét, lelke már el is veszett a kardban. Térj vissza Craig-hez Shal’Dun-ba.

 

Mellékküldetések:

 

-          A táborodtól északkeletre megtalálod az obeliszket, amiről Flink beszélt. Mikor beilleszted a kulcsot, egy térképet találsz, ami Fastholme-ot mutatja. Easter eggként említem, hogy a térképet nem tudod közelebbről megnézni a cuccaid között, de ha az Elf Emlékműtől pont északra mész (de tőle keletre kell elhagynod a táborod), a hegyen megtalálod homokba rajzolva. Egy kis tűz jelzi, hogy hol van Flnik kincse. Vidd vissza a térképet Tirganachba, ahol Flink elmondja, a könyv szerint olyan 15 élőhalott védheti a kincset. Ez nem tűnik pontos információnak, ugyanis sokkal többen vannak és erősebbek is, hogy hősöddel egyedül megoldd a problémát. Így hát törp seregre lesz szükséged. (Ha már itt vagy, elég erős lettél te is, a törpök is, hogy a leomlott sziklák mögötti csontváz sereg egy részét elintéz). A szigeten néhol, elszórva Lucien farkasok vannak. Térj vissza Tirganachba. Dönthetsz, hogy osztod mega kincset Flinkkel, de a fifty-fifty megoldás tűnik a legjobb megoldásnak ajándékok szempontjából.

-          Az Árnyak északi gyülekezőpontjánál, egy ládából összeszedhetted a készülő pengéd egyik darabját. A Fire Angel mögötti ládából pedig az utolsó darabot is. A délnyugati gyülekrzőpontnál egy üres Rúnakő is van. Vidd vissza Shal’Dun-ba a Maszkosnak, aki elkészíti belőle a rúna harcosod.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?