Empty Glasses
Menü
 
Könyvek és filmek
 
Halott Nevek Könyve
 
Átkok Könyve
 
Final Fantasy VIII
 
SpellForce - Breath of Winter
SpellForce - Breath of Winter : 14. The Abyss: Elementálvihar

14. The Abyss: Elementálvihar


 The Abyss: Elementálvihar

 

Craig örül, hogy nálad van a kard és egy tűzkő átadásával utadra enged, hogy kinyisd a kaput Abyss portáljához. A kapu viszont eszesebb, mint gondolnánk, csak akkor nyílik ki, ha felszereled magad az Árnpengével.

Lena és Avatar nagyban nézegetik Abyss táját, mikor Willit sipítozva közelít meg. Lena boldog, hogy kis Skerg barátja még életben van. Willit a Crimson Birodalom foglya volt egész eddig, és néhány dolgot megtudott róluk idő közben. Tűzkapuk védik Cenwent, amiken lehetetlen élve átjutni. Mindegyik kapu egy szörnyeteg lelkéhez van kötve. Ha a lény meghal, a kapu védelme is megszűnik. Willit tudja is a nevüket. Beszélj vele még egyszer, azt is elmondja, hogy Abyss olyan lényekben is bővelkedik, amik utálják a tüzet és viccesen (de fontos) hozzáteszi, hogy a szőr nagyon jól ég. Ismeri a lények gyengepontját és veled is tart. Nagy segítséget viszont már nem fog tudni adni.

A vakkő aktiválása után indulj el lefelé a hegyről. Az út kettéágazásánál nyugatra fordulj. Két Manticore állja el az utad és sajnos bármit is teszel, Willit meghal. Mögöttük egy kisebb Crimson tábor van, próbáld meg kikerülni őket. Nagy harcokba út közben ne elegyedj, ugyanis néhány Crimson csapat folyamatosan járőrözik és túl erősek két embernek.

Haladj az Elf Emlékmű felé, de ne aktiváld. Menj tovább, fel az északi emelkedőn és folytasd utad az Ork Emlékmű felé. Néhány Manticore itt is utadat állja majd, leállhatsz harcolni velük (Lena mindenképp megteszi), de ha Sötét Elf őrjáratot észlelsz, fuss tovább. Az Ork Emlékmű körül is van néhány Manticore, őket mindenképp el kell intézned. Az orkokkal kezdd meg az építkezést. Tűz elementálok fognak lefelé forogni a hegyről, de ha gyorsan terjeszkedsz, meg tudod őket állítani. Tronyok építésével ne is foglalkozz, nem érsz velük semmit, a tűz ugyanis nem hat ellenük.

A pályán tűz és jég elemű ellenségek bújnak meg. Te is két néppel tudsz dolgozni: tűz és jég alapúval. Azt bizonyára gyorsan észre fogod venni, hogy hiába nyitod meg a tűz elementál mágiával ellátott orkokat, nem számíthatsz jég alapú támadásokra és ez fordítva is így van. Egy valamit viszont fontos megjegyezned: a sötétség és a fény népei akkor sincsenek jó kapcsolatban, ha mindkettő Monumentumát te nyitottad meg. Tehát, ha a későbbiekben tervezed megnyitni az Elfek Emlékművét is, akkor vigyázz, hogy egész végig jó messze legyenek az orkokól.

Mikor az ork titánt ki tudod fejleszteni és elég sok harcost össze tudtál szedni (közöttük néhány Tűzmágust is, de ne sokat), addigra az Elementálok támadásai is gyengébbek lettek. Hagyj hátra néhány harcost, hogy az Elementálokat visszaverjék, a többiekkel és a titánnal pedig indulj el visszafelé. Egy járőrrel bizonyára össze fogsz futni, most már nem okozhat problémát a legyőzésük. Menj vissza az Elf Emléműhöz. Ha aktiválni akarod, akkor előtte bizonyosodj meg róla, hogy az orkokat mind egy szálig messze állítottad a tisztástól. Az Elf Monumentum mögött van egy feljáró, ide állítsd be az orkok egy részét, a másik felét pedig délre. Innen fog nagy erővel érkezni támadás, elég valószínű, hogy az orkoknak ezt a csapatát elveszted, de mire ez megtörténik, az elfekkel már pillanatok alatt a helyükre állhatsz, néhány torony támogatásával. Mivel a két nép ellenséges egymással is, a nyersanyagot sem osztják meg. Ez nehézségeket okozhat az elfeknél: nincs elég kaja, és nem tudsz majd Protectort és Wanderert képezni. Az utóbbi nem is probléma, a Windarcher ugyanis továbbra is elérhető, az előbbit viszont türelmes várakozással lehet csak kivárni.

Két oldalról hamarosan Jégfarkasok indulnak majd meg feléd és bár először kevesen jönnek, hamarosan ellephetnek. Támadás harmadik irányból is jön majd, onnan, ahonnan jöttél. Innen viszont Tűz Elementálokra számíts, amikkel az Elfek tudnak a legjobban elbánni.

Ha hősödre (főleg a déli frontvonalon) már nincs szükség, akkor az Elf Emlékmű feletti orkokkal indulj meg az első Farkas tábor felé. Itt találod meg Grorr-t, az első ellenséget, akinek a lelke kapuhoz van kötve.

Térj vissza délre és az orkokkal/elfekkel (amelyik csapatod ott áll), indulj el lefelé. Ha a sziget oldalán fordulsz le teljesen, és végigmész a kacskaringós úton, két farkas tábort látsz majd meg. A másodikban találod meg második ellenfeled, Ahrr-t.

Ha visszamész és elindulsz a portál felé, az onnan levezető út (a Crimson tábort tedd földdel egyenlővé) közelebb vezet az ork táborhoz. Északkeleten megtalálod az első Elemental fő ellenfeledet, Koliprag-ot. A védett ork tábor kijárat előtt menj el, pusztítsd el a Crimson tábort és menj tovább egyenesen. Néhány Tűz Gólem fogja állni az utad, de ha tovább mész, hamarosan leágazik egy út nyugat felé. Itt találod meg utolsó ellenfeled táborát. Flamagor halála után itt az ideje választanod, melyik csapatoddal mész tovább. Döntés után gyorsan menj az északi, két táborod közötti vakkőhöz, ugyanis alatta voltak a kapuk, amik most, hogy kinyíltak, lehetőséget adtak a Crimson Birodalomnak, hogy átgyalogoljanak rajtuk. Minden kapu között kisebb sereg áll, próbálj meg nem bemasírozni a csata kellős közepére, hanem inkább csalogasd el őket. Így haladj egyre beljebb a mélységbe. Ha szükséged van utánpótlásra, akkor a megfelelő Emlékmű gyülekezési pontját folyamatosan mozgasd. Ha az út kiszélesedik, két kisebb Crimson tábort fogsz felfedezni. Mind a kettőt üsd le, de vigyázz, a belső, nagy táborból folyamatosan szállingózni fognak kifelé a Sötét Elfek, akiket meg kell, hogy állíts. Délkeletre egy Sárkányfészek van, velük viszont elég lesz csak a pálya legvégén foglalkozni. Mielőtt belekezdenél a belső Crimson tábor felszámolásába, tuningold fel magad maximum populációra. Nagyon fontos, hogy itt se fuss bele a csata közepébe. Gatyaizzasztó harcra készülj, ez ugyanis a játék utolsó kemény csatája lesz és azt ugye nem szabad elaprózni (főleg, mert a főellenség csapatáról van szó).

Ha ezzel megvagy, kinyílik az utolsó kapu, ami Cenwen-hez vezet. A harc is elérkezett végre a Fial Darg-al, tehát bizonyosodj meg róla, hogy az Árnypenge nálad legyen és a csapatod előbb átérjen a kapun, mint Avatar. Egy átvezető videó következik, amiben Lena nagy boldogan indul el Cenwen felé, a Fial Darg viszont megöli. A Sötétség Hercege most feléd fordul és azt mondja, itt az ideje, hogy te magad intézd el a dolgokat, amikbe belekezdtél (pont ő mondja, aki az előbb támadott hátba valakit). A harc Fial Darg-al nem lesz nehéz, holttestében jó cuccok vannak és végre Cenwennel is beszélhetsz. Az Elf össze van zavarodva, és mikor megtudja, hogy Aryn magához tért, azonnal tovább áll, mondván, Tirganach-ban majd mindenről részletesebben elbeszélgettek. A sárkányokhoz már nyugodtan visszatérhetsz, utána pedig utazz vissza Tirganach-ba.

 
Lépj be!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Egyéb gondolatok
 
Óra
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?